VODAFONE

Aile profili kapsamının içeriği nedeni ile bu sayfaya erişiminiz sağlanamamaktadır. Güvenli İnternet Hizmeti BTK’nin 2021/DK-İD/152 sayılı Kurul Kararı’na istinaden abonelik esnasında aksi belirtilmedikçe hattınıza tanımlanmaktadır.

Erişim Kısıtlama Nedeni: Mevcut İnternet Profiliniz "Güvenli İnternet Hizmeti - Aile Profili"

URL:

Seçenekler:

  • Güvenli İnternet Hizmeti kapsamında değerlendirilmesini istediğiniz İnternet siteleri ile ilgili bildirimleriniz için tıklayın.*
  • Bu sayfa ile ilgili itirazda bulunmak istiyorsanız tıklayın.**

Güvenli İnternet Hizmeti - Aile profili kapsamında; dolandırıcılık, uyuşturucu, kumar, fuhuş, müstehcenlik, şiddet, terör, zararlı yazılım gibi kategorilerdeki sitelere erişim kısıtlanmaktadır. Aynı zamanda sosyal medya, oyun ve sohbet sitelerine erişilip, erişilemeyeceğini de ayrı ayrı seçebilirsiniz.

Kurumsal hat kullanıyorsanız İnternet Profili değişikliğiniz ve diğer bildirimleriniz için Şirket Yetkiliniz ile görüşebilirsiniz. Bireysel hat kullanıyorsanız profil değişikliğinizi mobil uygulama'dan, Online İşlemler'den, iletişim merkezlerinden ya da 05425420000 Vodafone Müşteri Hizmetleri'nden yapabilirsiniz.

Mobil uygulama Güvenli İnternet ayarlarına erişmek için tıklayın.